segunda-feira, 20 de setembro de 2010

Tô amando - Vestido de renda


Valentine, uma das blogueiras de moda que eu mais invejo, prontofalei

Mais uma vez, para alimentar nossa sede obsessiva por alguma peça de roupa/sapato em especial, vim aqui fazer esse Tô amando com o meu novo desejo de vida: um vestido de renda - ou lace dress, chame a tendência como preferir.

Ao contrário dessa introdução dramática, os vestidos de renda são a coisa mais fofa, romântica e linda do mundo! Eu tô louca pelos de cores clarinhas, pastéis, suaves…e encontrei tantos, mas tantos looks lindos com vestido de renda que tenho que mostrar todos aqui. Vê se não são de querer sair agoraa pra comprar um igual:


Eu sei que gosto e relativo e tal, mas não consigo entender como é possível não gostar de um lace dress desses! Pra mim, já virou necessidade pro verão. E enquanto não tiver o meu, vou ficar com a cara assim:

Sério. hahahahah ;)

9 comentários:

  1. Lindos,
    Aliás não sou da capital, então onde posso comprar um vestido deste estilo?
    Pode dar o endereço?
    Cris

    ResponderExcluir
  2. Olha, eu ainda estou na caça de um vestido de renda perfeito, então não posso te dar uma informação muito precisa. Mas você pode encontrar vestido de renda na Renner, que tem várias lojas no país todo, ou em lojas gringas, como a Asos e a Free People, que tem esse modelo lindoooo aqui http://migre.me/1ZnQU .Ambas entregam no Brasil :)

    ResponderExcluir
  3. Meninas, preciso de um vestido de renda aqui em São Paulo e não acho, teriam alguma sugestão?

    ResponderExcluir
  4. Hi there, i read your blog occasionally and i own
    a similar one and i was just curious if you get a lot of spam responses?
    If so how do you stop it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

    Feel free to surf to my web page ... Boutique Air Max

    ResponderExcluir
  5. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this website. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between superb usability and appearance. I must say that you've done a fantastic job with this.
    Additionally, the blog loads extremely quick for me on Firefox.
    Excellent Blog!

    My webpage - Louis Vuitton Pas Cher

    ResponderExcluir
  6. I'm pretty pleased to uncover this website. I want to to thank you for ones time just for this fantastic read!! I definitely liked every bit of it and I have you saved as a favorite to check out new stuff on your blog.

    My webpage :: Christian Louboutin UK

    ResponderExcluir
  7. Hello my loved one! I want to say that this post is amazing, nice written and
    include approximately all important infos.

    I'd like to see more posts like this .

    Stop by my web-site - Christian Louboutin Sale

    ResponderExcluir
  8. Good way of describing, and nice piece of writing to obtain facts about my presentation subject, which i am going to present in college.


    my web blog - NFL Cheap Jerseys

    ResponderExcluir
  9. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any
    widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    My blog post :: Louis Vuitton Bags Outlet

    ResponderExcluir